Kdo správně podnikal v letech devadesátých, sklidil v následující dekádě – letech nultých – ovoce. Vstup České republiky do Evropské unie umožnil další rozvoj podnikání u nás a ještě více nás přiblížil západu.
Nultá léta proto byla první dekádou, kdy se na našich silnicích začaly hojně objevovat supersporty. Výjimkou nebylo ku příkladu FERRARI 360 MODENA (Leoš Mareš, Pavel Sedláček), FERRARI ENZO, legendární PORSCHE CARRERA GT se objevilo na našich cestách hned ve dvou kusech, přičemž jeden měl Radovan Krejčíř. Zkrátka, v nultých letech se konečně začalo objevovat mnoho dalších – dnes již klasických – strojů na našich cestách.
LAMBORGHINI GALLARDO byl kdysi nejprodávanější model automobilky. Představilo se v Ženevě roku 2003 jako menší a levnější alternativa k modelu Murciélago. Měl pohon všech kol, pod kapotou desetiválec a maximální rychlost 309 km/h. Jeden kus byl vlastněn i v Praze. Nepřekvapilo by mě, kdyby kus na fotografiích byl prvním Gallardem, vlastněným v České republice. Fotografie vznikly v Hradci Králové roku 2004.
Zdroj: soukromý archiv pana Radima Sochy. Děkuji za sdílení a důvěru.